سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نی نی گولو

 

 

سلام مامانی جونم چطوری عزیزکم؟

اون بالامالاها بهت خوش میگزره گلم؟

مامانی قربونت بشم امروز یه روز خاصیه واسه من و بابایی یه روز خیلی خاصصصصصصصص که هیچ وقت خاطراتش از ذهنمون نمیره میدونی عزیم چه روزیه ؟

امروز یکی شدن منو بابایی 1 ساله شد......

آره مامانی امروز سالگرد ازدواج مامانی و باباییه خیلی خوشحالم...............

این چند خطم تقدیم یمشه به بهترین بابای آینده و همسری دنیا

 

 

 

خواستم برایت هدیه بگیرم

گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم

برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و

سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست

به ناگه فریاد زدم

که قلبم را می فرستم چون

او

خود زیباست، مظهرایستادگیست

سربه زیرو با نجابتست

 

 

عشق من خیلی دوستت دارم

 


[ یکشنبه 90/5/16 ] [ 12:58 صبح ] [ سپیده ]
درباره وبلاگ

سپیده
سلام من و همسرم توی یکی از روزای گرم تابستون1389 پیوند داغو اتشینی همانند گرمای همون روزا را اغاز کردیم پیوندی با عظمت یعنی همون عشق و حالا روزها و هفتهارو به خوبی و خوشی پشت سر می زاریم هر روز بهتر از روز قبل و منتظر روزی هستیم که خدا یه فرشته اسمونی به ما هدیه بده و تصمیم داریم اینجا براش بنویسیم از تمام دلتنگیهایی که براش داریم تا یه روزی خودش با چشمهای قشنگش و زبون شیواش بخونه
آرشیو مطالب
امکانات وب